Силіконові браслети – історія модного аксесуара

Спочатку браслети використовувалися лише для обліку людей, які відвідували басейни, клуби, пряжі та торговельно-розважальні центри. З їхньою допомогою спрощувалась робота охорони, оскільки браслети вказували на те, що вхід на територію було оплачено. Це дозволяло відвідувачам почуватися максимально вільно та комфортно.
У 2004-му році було засновано благодійний фонт боротьби з раком. Засновниками були компанія Nike та відомий велогонщик Ленс Армстронг, який зміг перемогти рак, унаслідок чого ця тема була для нього дуже актуальною. Саме тоді були випущені жовті силіконові браслети з написом Livestrоng, продаж яких зробив свій внесок у цей фонд. Так вперше були використані силіконові браслети з благодійною метою. За наявності такого аксесуару можна було одразу зрозуміти, що його власнику не байдужа проблема раку.
Через рік силіконові браслети трансформувалися на елемент стилю в Європі та США. Цей аксесуар не лише доповнював образ, а й говорив про цінності його власника. Наприклад, не байдужі до екологічної ситуації країни і планети в цілому носитимуть на руці браслет зеленого кольору. Браслет фіолетового кольору свідчить, що його власник звикає мислити позитивно, бажаючи зменшити кількість негативу у житті.браслет. Фіолетовий браслет говорить про те, що його власник хоче зменшити кількість негативу у своєму житті, звикаючи мислити позитивно.